Project- en beleidsmedewerker Leven
B1-B3 – Contractueel – Voltijds
Functie
Als project- en beleidsmedewerker Leven coördineer je het lokaal BOA-beleid (buitenschoolse opvang en activiteiten) en vertaal je zowel Vlaamse als lokale doelstellingen naar acties op maat van Maarkedal. Je zorgt voor een kwaliteitsvolle, pedagogische omkadering van de buitenschoolse opvang op de schoollocaties en werkt nauw samen met scholen, sociale partners en vrijetijdsdiensten. Daarnaast groei je stapsgewijs in een breder takenpakket binnen het welzijns-, gezondheids- en ouderenbeleid. Je bent ook de contactpersoon voor de basisscholen en coördinator van het flankerend onderwijsbeleid.
Profiel
- Je beschikt minimum over een bachelordiploma.
Of je beschikt over minstens 4 jaar relevante beroepservaring, bijvoorbeeld in een coördinerende
functie in de (buitenschoolse) opvang, vrije tijd, de welzijnssector of onderwijs; mits het slagen in een
bijkomende capaciteitstest op niveau B. - Je hebt bij voorkeur ervaring met projectwerking.
- Je kan zelfstandig werken en voorstellen formuleren.
- Je bent organisatorisch sterk en kan vlot schakelen tussen verschillende projecten en taken.
- Beleidsvoorbereidend werk schrikt je niet af.
- Je bent sterk in communicatie en netwerking en kan een boodschap onderbouwd en enthousiast overbrengen.
- Je kan beleidsdoelstellingen vertalen naar concrete acties.
Jobaanbieding
- Voltijds contract (38 uur) van onbepaalde duur.
- Loon volgens de geldende barema's.
- Maaltijdcheques, ecocheques, fietsvergoeding, aansluiting bij GSD-v (waaronder het verkrijgen van een PlusPas-kaart voor bepaalde kortingen) en andere extralegale voordelen.
Jobmoment woensdag 10 december
Op woensdag 10 december organiseren we om 19 uur een digitaal jobmoment. Je komt er meer te weten over de jobinhoud, het verloop van de selectieprocedure, de verloning...
Interesse? Laat het vooraf weten via dit formulier.
Meer informatie
Meer informatie over deze job kan je vinden in deze informatiebrochure.
Je kan ook steeds contact opnemen met de personeelsdienst via mail aan personeel@maarkedal.be of telefonisch op 055 33 46 62.
Interesse?
Solliciteren kan via het online inschrijvingsformulier tot uiterlijk zondag 21 december 2025.
Bij de sollicitatie moeten volgende bijlagen toegevoegd worden:
- Een gemotiveerde sollicitatiebrief
- Een curriculum vitae
- Een kopie van je identiteitskaart
- Een kopie van je bachelordiploma
of 4 jaar relevante beroepservaring kunnen bewijzen aan de hand van tewerkstellingsattest(en) en
functiebeschrijving(en), of door het indienen van een verklaring op eer. - Een gunstig attest of getuigschrift van een capaciteitstest op niveau B1-B3 bij een andere overheid van maximaal 5 jaar oud (indien geen bachelordiploma, maar wel 4 jaar bewezen beroepservaring en vrijstelling gevraagd voor de capaciteitstest)
- Eventueel een kopie van je rijbewijs
Onvolledige sollicitaties op de dag van afsluiting worden niet aanvaard.
Procedure
De verschillende selectiegedeelten zullen plaatsvinden op volgende data:
- Capaciteitstest (indien geen bachelordiploma, maar wel 4 jaar bewezen beroepservaring): online, dit wordt je toegestuurd op vrijdag 2 januari 2026 en is in te dienen uiterlijk maandag 5 januari 2026.
- Preselectie (enkel bij meer dan 25 toegelaten kandidaten): woensdag 7 januari 2026 om 19 uur.
- Schriftelijk gedeelte in de vorm van een thuisproef: deze wordt per mail toegestuurd op donderdag 8 januari 2026, de proef moet uiterlijk op maandag 12 januari 2026 om 12 uur worden ingediend.
- Assessment: maandag 19 januari 2026 (op afspraak). Reservedag dinsdag 20 januari 2026.
- Mondeling gedeelte: donderdag 29 januari 2026 vanaf 9 uur (op afspraak).
