Administratief medewerker Omgeving en Wonen

C1-C3 – Contractueel – Voltijds 

Functie

Als administratief medewerker bij de dienst patrimonium sta je in voor een warm en professioneel onthaal, zowel telefonisch als via e-mail. Je bent hét aanspreekpunt en gezicht voor burgers als het gaat om vragen of meldingen over het openbaar domein. Je staat in voor een correcte en efficiënte behandeling en opvolging van deze meldingen. Daarnaast ben je verantwoordelijk voor de opvolging van schadedossiers aan of door het openbaar domein, de opvolging en verwerking van kleine werken van nutsmaatschappijen op het openbaar domein, … Je fungeert als contactpersoon voor collega’s omtrent meldingen en werkopdrachten aan gemeentelijke gebouwen, staat in voor prijsvergelijkingen en plaatsen van bestellingen voor diverse leveringen en diensten. Je verleent stipte administratieve ondersteuning, staat in voor correcte dossieropvolging en draagt bij tot een kwaliteitsvolle dienstverlening.

Profiel

  • Je beschikt minimum over een diploma secundair onderwijs.
  • Je bent klantgericht en hecht belang aan een optimale dienstverlening.
  • Je bent gemotiveerd, enthousiast en betrokken.
  • Je werkt nauwkeurig en levert kwaliteitsvol werk.
  • Je kan zelfstandig werken, neemt initiatief en hebt een probleemoplossende werkhouding.
  • Je communiceert helder en klantvriendelijk, zowel mondeling als schriftelijk.
  • Je bent digitaal vaardig.

Jobaanbieding

  • Voltijds contract (38 uur) van onbepaalde duur.
  • Loon volgens de geldende barema's.
  • Maaltijdcheques, ecocheques, fietsvergoeding, aansluiting bij GSD-v (waaronder het verkrijgen van een PlusPas-kaart voor bepaalde kortingen) en andere extralegale voordelen

Meer informatie 

Meer informatie over deze job kan je vinden in deze informatiebrochure.
Je kan ook steeds contact opnemen met de personeelsdienst via mail aan personeel@maarkedal.be of telefonisch op 055 33 46 62.

Interesse?

Solliciteren kan via het online inschrijvingsformulier tot uiterlijk woensdag 10 september 2025.
Bij de sollicitatie moeten volgende bijlagen toegevoegd worden:

  • Een gemotiveerde sollicitatiebrief
  • Een curriculum vitae
  • Een kopie van je identiteitskaart
  • Een kopie van je diploma
  • Eventueel een kopie van je rijbewijs
  • Een uittreksel uit het strafregister

Onvolledige sollicitaties op de dag van afsluiting worden niet aanvaard.

Procedure 

De verschillende selectiegedeelten zullen plaatsvinden op volgende data:

  • Preselectie (enkel indien meer dan 25 toegelaten kandidaten tot de procedure): maandag 15 september 2025 vanaf 19 uur.
  • Schriftelijk gedeelte: woensdag 24 september 2025 vanaf 18.30 uur.
  • Mondeling gedeelte: maandag 6 oktober vanaf 9 uur (op afspraak), reservedag dinsdag 7 oktober vanaf 9 uur (enkel indien het aantal resterende kandidaten te hoog is om op één dag af te ronden).